Saturday, March 19, 2011

انا صوت .. انا صوت .. انا صوت

انا فرحان وفخور كده بنفسي وقاعد ابص على صباعي والحبر ومبسوط ....
نزلت الصبح بدري رحت القاهره الجديده قلت هلاقي الدنيا فاضيه .. طلعت اهبل .. لقيت عدد البشر ماشاءالله غير عادي ... والناس نتعا عيالها على قلبها وواقفين في طوابير بالمئات وفرحانين وبيضحكوا .. اه والله بيضحكوا.. ده احنا لما بنقف في طابور فيه 20 واحد بنشوف قلة الأدب كلها ....... لكن للاسف كان في ناس كتير بتوجه لنعم وفي ملصقات مكتوب فيها نعم للاستقرار ولا للفوضى .... هو مين الي قال ان نعم يعني استقرار؟؟؟؟؟؟ ربنا يستر والناس ما ينضحكش عليها....... ومع ذلك انا برضه فرحاان والحمد لله

2 comments:

  1. ياواد انت ساكن فين في القاهرة الجديدة عشان اجي اطردك منها لاني انا ساكن في القاهرة الجديدة ومينفعشي يسكن معايا المغفليين الا انضحك عليهم وميعرفوش اية المقصود من الا حصل ومين الا عمل الا حصل ولية ( الفوضي الخلاقة)

    ReplyDelete